Իմ առաջին ձմեռը Արատեսում

Ես երբեք Արատեսում չէմ եղել սա իմ առաջին ճանփորդությունն է դեպի Արատես դպրական կենտրոն: Ակնկալում եմ, որ ձյուն կլինի և կկարողանանք խաղալ, քանի որ մոտենում է Ամանորը մենք պետքե նաև զարդարենք տնակները և ակումբը: Ես եղել եմ վաղաշենում այնտեղ շատ խաղեր ենք խաղացել և շատ հետաքրքիր էր: Վաղաշեն եղել եմ ընկեր Նելլիի հետ, կարդացել եմ ընկեր Նելլիի նախագիծը և որոշել եմ նույն պես ընկեր Նելլիի հետ ճանփորդել դեպի Արատես:

Ես բարձր կուրսի երեխեքից իմացա, որ այնտեղ վառարաններ են տեղադրված սենյակներում, նշանակում է կարող ենք կարտոֆիլի պլեճ պատրաստել, թեյ խմել և վառարանի մոտ նստել, զրուցել, կամ խաղ խաղալ:

Գիտեմ, որ մեր դպրական կենտրոնը գտնվում է Արատեսի վանական համալիրի մոտ, այնտեղ էլ հաստատ կգնամ: Այն հիմնվել է 13-րդ դարի վերջին Օրբելյան իշխանների կողմից: Նաև կարդացի, որ վանքի տարածքում կան խաչքարեր հետաքրքիր պատկերով: Կվանկանայի դրանք լուսանկարել:

Оставьте комментарий